emmayvonneelisabeth

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emma Jacobsson - 2 februari 2011 17:18

Hej bloggen frisk igen nu då , så jag drog till skolan i morse trodde först inte att jag skulle det när jag vaknade mitt på natten och hade ont i huve men de gick över.Men jag vaknade klockan 06:50 på morgonen och jag brukar vakna klockan 06:00 så jag fick panik för jag drar till skolan 07:40 för att hinna. Så jag sprang runt i hela huset för att hitta allt jag skulle ha .Men jag hann fixa mig och jag gjorde de på 30 minuter stolt ;) annars brukar det ta 1 timme och 30 minuter.Men iallafall jag hann till skolan.Första lektionen va No segt....vi pratade typ om vad som händer om man röker men alla visste redan det så alla satt o typ smsa hela lektionen vår lärare stog typ o snackade om hur mycket det kostade på ett år när man rökte och vad ma utsatte sin hälsa för.. usch tråkig lektion men sen så hade vi svenska/so det va oxå tråkigt men vi skulle typ bah kolla på film så det va rätt lugnt men vår lärarare fick damp för att vi satt o snackade och höll på med mobilerna och inte var uppmärksamma menmen xD.Fick iallafall beröm av en lärare o de va franska läraren även fast jag inte hade gjort läxan :) hon va väl på bra humör antar jag xD.Vi slutade 14:20 idag och då så tog jag och Johanna sellis hem eftersom att Fanny är sjuk ;( .Men hon kommer kanske till skolan i morgon :) brabra.När jag kom hem så kollade jag på film Titanic älskar den filmen :P.Sen så satte jag mig här och började blogga :) dagen har vart rättså lyckad även fast jag inte var helt frisk så klarade jag o va i skolan :) men nu ska jag dra puss&hej!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards